Vlozeni souboru do dokumentu

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Úterý Duben 20 15:00:24 CEST 2004

Dobrý den,
kažodenní zkušenosti s tím nemám a také otázce trochu nerozumím, ale co
se dá dělat například ve Wordu:
Vloži - Soubor - dialogové okno, do dokumentu se vloží text dalšího
wordovského možná i textového souboru.
Pak lze Úpravy - Vložit jinak.
Taky se dá vložit text nebo nějaký jiný objekt.
Nevím, teď to je tady u nás v práci neaktivní, takže jenom to, co o tom vím:
můžeš udělat propojení a to buď s aktualizováním nebo bez aktualizace -
tady so mekse, úplně jistý. V dokumentu se objeví ikona programu nebo
pole, do kterého se budou objevovat třeba výpočty z excelovské tabulky
nebo nějaké jiné výstupy z jiného programu. Ten druhý dokument pak
samozřejmě musíš nosit spolu s tím dokumentem prvním a to ve stejné
složce nebo nejlépe na stejné úrovni složek, to jest vedle sebe. Pokud
ho nebudeš mít u sebe, tak se sice původní dokument otevře, ale bude to
hlásit, že se dokument nemůže propojit.
Podobně se dají do Wordu vkládat obrázky, kliparty a video - výhodou je,
že se například obrázek nestane součástí wordovského dokumentu, ale
zůstane vyndaný vedle dokumentu. Wordovský dokument nebude tak velký.
Takto podobně se to dá určitě udělat i v dalších programech buď Office
nebo 602Suite.
Napiš případně něco konkrétnějšího, co chceš udělat a mohl bych se na to
zaměřit podrobnějším popisem. Zdraví Tě stejně jako další Fandy Miloš