Cislovani stranek ve Wordu - puvodne Re: Zahada s wordom.

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Úterý Duben 20 14:27:51 CEST 2004

Dobrý den,
dáváte čísla stránek do Záhlaví nebo Zápatí?
Dáváte Ctrl+R pro přesun doprava?
Nejsou Vaše okraje v Záhlaví či Zápatí příliš široké tak, že to musí
tiskárna odhodit na další stránku?
Zkusil jste nechat opravit Word? - Nápověda - Rozpoznat a opravit - bude
to chtít instalační CD.
Nepoužíváte nějaký tiskový manager typu FinePrint?
Pokud tohle všechno nepomůže, zkuste ještě přeinstalovat ovladač tiskárny.
Tak ať to pomůže.

Když už jsme u toho číslování stránek, nevzpomněl by si někdo na to, jak
Wordu zakázat na některých stranách číslovat stránky. Uměl jsem to pro
WordPerfect - skrýt číslování, ale jde to i ve Wordu?

Miloš