Pri zneaktivneni Total Commanderu zaleze ikona ne na listu ale na SysTray - jak z toho

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Úterý Duben 20 14:16:01 CEST 2004

Ahoj, Fandové,
nevěděl by někdo, co jsem si přenastavil v Total Commanderu a jak to
vrátit ...
Když se přepnu z Total Commanderu do jiného programu, zmizí Total
Commander na lištu SysTray k hodinám. Není na liště. Když dám Alt+TAB a
vyberu ho musím po přepnutí ještě dát Enter - to mi poradil ZOOMText,
jinak by mě to nenapadlo ...
Jinak se dá aktivovat tím, že kliknu na ikonu v SysTray, ale často mě to
nenapadne. Jak vrátit, aby se při zneaktivnění Total commander vracel
zase zpátky na lištu. Díky. Miloš Šmíd