Re: GIN a kalkulačka

Karel Hrubeš karel.hrubes na tiscali.cz
Sobota Duben 17 13:43:16 CEST 2004

Zdravím.
Odpovědi píši v původním e-mailu.

----- Původní zpráva -----
Od: "Jaroslav Pokorný"

Zdravím Fandy,
může mi prosím někdo poradit jak mám v Ginovi na stavit do kalkulačky různé
řády. Klíčové slovo řád mi nefunguje. Nepřišel jsem na fintu jak ho použít.

*Po vstupu do funkce "Kalkulačka" stiskněte bod 5, čímž se přepnete do psaní
malých písmen a poté postupně stiskněte klíčové slovo řád, bezprostředně za
ním číselný znak, protože při pokusu napsat číslici je napsáno písmeno,
protože jste v režimu psaní malých písmen, a po té číslici stisknětě enter
(mezera+body 4 5 6) a mělo by to být. Pravděpodobně jste se pokoušel napsat
klíčové slovo řád po stisku klávesy 6, to se pak ovšem napíše první písmeno
velké a takovou funkci Gin nezná. Nepřišel jsem zatím a možná to ani nejde,
jak se přepnout s režimu psaní písmen zpět do psaní čísel, musí se pak
používat číselný znak a nebo odejít z funkce kalkulačka a zase zpátky.

Stejně máme problém při zápisu příkladu 4 krát Pí
 .... (4 *PI =). Gin písmeno P bere okamžitě jako procento.

*Opět je nutné pro napsání pi stisknout nejdříve bod 5, když jej nestisknete
a napíšete písmeno p, tak to jsou pro Gina  procenta.

Dále jsme nepřišli na to jak jednoduše vymazat špatný příklad v manuálu je
napsáno použít písmeno c a pak mezeru. Gin bere písmeno C jako trojku.

*Opět je nutné stisknout nejdříve bod 5, poté písmeno c a enter, tím se
ovšem vymaží všechny výsledky a proměnné v kalkulačce uložené. Pro vymazání
špatně napsaného celého příkladu bych použil mezeru+body 2 a 3, což je
stejně jako v editoru vymazání předchozího slova, čímž se vymaže celý právě
napsaný příklad nebo v případě překlepu mezeru+body 1 a 2, čímž se vymaže
předchozí znak.

díky za rady
Jarda Pokorný

Ať Vám to pomůže, zdraví Karel H.