hladam fungujuci ils server

Ondřej Fránek franek na tereza.fjfi.cvut.cz
Pátek Duben 16 11:35:16 CEST 2004

Milí Fandové,

zatím netuším, jak těžké by bylo ils server provozovat. Než to ale začnu
zjišťovat, tak bych potřeboval vědět, kdo všechno by měl o něj zájem. Takže,
zájemci o ils server, pište prosím na mou soukromou adresu.

Ondřej

-----Original Message-----
From: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz]On
Behalf Of Ladislav Csepi
Sent: Wednesday, March 31, 2004 10:20 PM
To: Pro fanousky vypocetni techniky
Subject: hladam fungujuci ils server

Ahojte,
Jak vieme, netmeeting servery už pomaly vymierajú. Nevie ešte niekto o
nejakom, čo by fungoval a dalo sa to používať? Komunikácia po ip je síce
dobrá, no musíte poznať ip proťajšku, čo nie je vždy úplne bezproblémové...
A bolo by možné vytvoriť na nejakom pracovisku, kde sa robia projekty pre
nevidiacich i nejaký ils server, kde by bola aspoň nejaká istota, že
nezanikne? Napr. na tereze, či Braillnete... Pravda, netuším, čo to obnáša
práce, len mám zdanie, že užívateľom by to mohlo byť ku prospechu.
Za info a prípadné usmernenie predem dikes - L