Vahani Wordu

Michal Jelínek jelinek na braillnet.cz
Čtvrtek Duben 15 14:30:02 CEST 2004

Dobry den,

u jednoho pocitace jsem narazil na nasledujici problem:

Kdyz otevru v onom pocitaci nektere dokumenty ve Wordu 2002, tak je velmi
pomala odezva pri pohybu.

Nedela to u vsech dokumentu.

Ovsem, kdyz chvilku pockam - nic nedelam, tak se to srovna a je to
vporadku, odezva OK.

Dela to u dokumentu z ruznych zdroju (naskenovany text, ale i treba u
textu, ktery byl puvodne prosty text, otevreny a ve Wordu 2000 ulozeny do
RTF, ...)

Pocitac je novy = rychly.

Hlasovy vystup je Jaws. Ve vyrecnosti INS+V jsem vypl Pole a Komentare,
komentare pod carou a vysvetlivky, coz se nekde resilo, ze s tim mohou byt
snad problemy.

Jestli si vzpominam dobre, tak jsem dokonce vypinal i automaticke opravy
pravopisu (Nastroje/Moznosti/Pravopis)

Kdyz jsem ony "zlobive" dokumenty oteviral u sebe ve Wordu 2000, bylo vse v
poradku.

Nenapada vas nekoho neco?

Diky

Michal