interpunkcia hlasovych vystupov

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Středa Duben 14 13:35:51 CEST 2004

Ahoj Petře
Nevim, jestli si rozumíme, ale mně JAWS při čtení textu nečetl žádnou
interpunkci, jen při editování textu.
Zdraví
   Marek Durila
----- Original Message -----
From: "Peter Nedorost" <peter.nedorost na seznam.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, April 12, 2004 9:21 PM
Subject: interpunkcia hlasovych vystupov

Ahojte,
už dlhšiu dobu ma trápi problém pri čítaní textu syntetizérom WinTalker
voice - ustavičné čítanie pomlčiek, dvojbodiek..., hoc mám interpunkciu u
Jawsu nastavenú na žiadna. Jestvuje nejaké riešenie okrem vymazania
uvedených znakov z textu? A čo napr. hlásenie času, diskov a podobne? I tam
sú dvojbodky a to už by vymazať nešlo. Je toto chyba Jawsu alebo WinTalker
voice? Hlasový výstup Hlas od Galopu rešpektuje nastavenie interpunkcie a s
pomlčkami a dvojbodkami neotravuje. No zasa bol vyrábaný špeciálne pre
potreby Jawsu, takže ťažko povedať, ktorá aplykácia je na príčine.
s pozdravom Peťo