interpunkcia hlasovych vystupov

Pondělí Duben 12 22:21:27 CEST 2004

Ahojte,
už dlhšiu dobu ma trápi problém pri čítaní textu syntetizérom WinTalker
voice - ustavičné čítanie pomlčiek, dvojbodiek..., hoc mám interpunkciu u
Jawsu nastavenú na žiadna. Jestvuje nejaké riešenie okrem vymazania
uvedených znakov z textu? A čo napr. hlásenie času, diskov a podobne? I tam
sú dvojbodky a to už by vymazať nešlo. Je toto chyba Jawsu alebo WinTalker
voice? Hlasový výstup Hlas od Galopu rešpektuje nastavenie interpunkcie a s
pomlčkami a dvojbodkami neotravuje. No zasa bol vyrábaný špeciálne pre
potreby Jawsu, takže ťažko povedať, ktorá aplykácia je na príčine.
s pozdravom Peťo