Odpovidani na maily a citace puvodni zpravy

Milan Zidek konference na milanz.org
Pondělí Duben 12 17:53:54 CEST 2004

> Další věc - vymazávání znaménka pro citaci: když tam ten znak je, mám
> přehled co je původní text a co odpověď, zvlášť pokud pisatel
> vepisuje odpovědi do původního mailu. Proto je v citovaném textu také
Problém je v tom, že některé horší :-) mailery, jako např. Outlook nebo
Outlook Express ne vždy "umí" text správně quotovat (tzn. použít uvozovací
znaménaka pro text odpovědi). Sám mám v práci oficiálně oba Otlouky, ale
protože jsem na quotování zvyklý a oba nezobrazovaly za všech podmínek,
přešel jsem na PegasusMail nebo Mozilla Mail.

Takže ne vždy je problém  na straně uživatele.

	Milanz

--

Milan Žídek
ICQ #145427861