Odpovidani na maily a citace puvodni zpravy

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Sobota Duben 10 06:35:49 CEST 2004

Dobrý den,
názor pana Plachého mě docela překvapil, protože si jej velmi vážím a
donutil mě k zamyšlení nad mým částečně odlišným názorem na ponechávání
celých dlouhých původních mailů. Při soukromé komunikaci je to spíše
neslušné a je to jako by jste na papírový dopis , který jste dostali
připsali odpověď a poslali to spět.
Na konferenci to uznávám může být jiné ale zatěžovat spoustou již
opakujících se informací mnoho dalších lidí mi už připadá jako pohrdání
jimi, jen když to mám hlavně rychle odbyté.
Ale naprosto souhlasím s tím,že by to mělo být přehledné a musí být z toho
jasné na co reaguji. Takže se moc přimlouvám o upravení do čtivé podoby
hlasovými výstupy a né jen bleskovou reakci či radu, která je sice k
nezaplacení ale mohla by být podána i s ohledem na ostatní a né jen jako
ukázka,že vím a jinak nemám čas.:-)A pro mozek je dobrý tréning promítnout
si minulé maily a nebo se Vám toho tolik strácí?
děkuji to je jen můj názor Pepa

From: "Plachy Stanislav
Dobrý den,

ponechávejte prosím ve zprávách text na který odpovídáte. Pak se
stane, když někomu některý mail nedojde, že dotyčný neví, nač vlastně
odpovídáte. Celý smysl mailu je pak pryč.
Netvrdím, že ve zprávě musí být vše co obsahoval předchozí mail, ale
je slušné nechat v ní aspoň to nač odpovídám a taky jméno a adresu
autora původního mailu. Odmazat celý původní mail aspoň pro mne není
zrovna to nejlepší řešení. To už je lepší ponechat v něm celou
předchozí komunikaci. Osobně považuji odpověď na mou zprávu bez její
citace za velmi nezdvořilou a s lidmi kteří to takto dělají moc
nekomunikuji - při velkém množství zpráv které dostávám většinou už
nevím na co mi to vlastně odpovídají. Text původní zprávy je tedy víc
než důležitý.

Standa