Re: Mailový klient?

Měchura Milan miechuram na euroweb.sk
Sobota Duben 10 00:05:44 CEST 2004

Ahoj Marku,

mailového klienta neznám, ale přijaté maily ve složce lze setřídit podle
data a času přijetí tak, že dva stejné maily budou vždy pod sebou.
Ve slovenském OE je to menu "Zobraziť - zobraziť podľa - prijaté". Při tomto
nastavení se mně při podobném maléru stejné maily seřadily pod sebou.
Problém s dvojím stahováním to neřeší, ale následné třídění ano.

Milan Měchura