pznani IP

Pátek Duben 9 21:22:42 CEST 2004

> Da se podle IP adresy urcit odkud se pripojuje, nebo nejake dalsi
> informace?

Dá i nedá. Z veřejných zdrojů se většinou dozvíte pouze to, kterému
poskytovateli byla daná adresa (respektive rozsah adres, do kterého
spadá) svěřena. Chcete-li se dostat dál až ke konkrétnímu počítači,
který ji používá, musíte údaje získat od daného poskytovatele, což
chce buď hodně pádný důvod, dobré konexe nebo autoritu danou zákonem,
kterou má například policie.

S pozdravem

Michal Jungmann