pznani IP

Václav Toul vasek.toul na seznam.cz
Pátek Duben 9 18:07:58 CEST 2004

Dobrý den,
když už se tu mluví o IP adresách, chtěl bych  se zeptat.
Mám síť dvou počítačů s Win98 druhé verze s Winmonitorem 4,20 a jeden notebook s
WinXP a Winmonitorem 1,2.
Oboje 98čky jsou v síti, která funguje.
Avšak XPéčka nechtějí fungovat s ohlasem na IP adresu. Chtějí ji nastavit.
Kde ji mám zjistit u předchozích počítačů?
S díkem Vašek
P. S.  Za můj ostrý postoj k anketě jsem se omluvil osobně  člověku, který to
sem přeposlal, takže už to  nebudu dál rozebírat a omlouvám se všem, že to nešlo
už hned jemu.

* Václav (Josef) Toul
e-mail: vasek.toul na seznam.cz
mobilní tel.: 724 231 468
----- Original Message -----
From: dafodeil <dafodeil na centrum.cz>
To: Pro fanousky vypocetni techniky <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, April 09, 2004 3:34 PM
Subject: pznani IP

Dobry den!

Da se podle IP adresy urcit odkud s epripojuje, nebo nejake dalsi informace?

Diki!
Mobilný telefón v SR: +421 915 100 191
Mobilný telefón v ČR: +420 608 166 388
e-mail:
dafodeil na centrum.cz
www:
http://www.dafodeil.borec.cz
DAFI        Juraj Danko        Domorodý, AlkoholuFandiaci Indián
     Mám srdiečko pobláznené pre nádhernú Martinku,
verím, že ho má aj ona, ale to je ešte dlhá cesta za šťastím