Nekolik provoznich veci

Ondřej Fránek franek na tereza.fjfi.cvut.cz
Pátek Duben 9 15:59:32 CEST 2004

Milí Fandové,

tak jsem se konečně prokousal tou velkou silou zpráv, která se nahromadila v
mé emailové schránce po dobu mé nepřítomnosti. A chvílemi jsem docela
žasnul. Asi je dobře, že jsem neměl možnost reagovat okamžitě, protože by
možná mé reakce byly až příliš emotivní. Teď to bude spíše jen stručný
souhrn toho, co bych rád dodal k příspěvkům, jež nebyly technického rázu,
ale spíše administrativně/správního, jako např kauza Zprávy  v HTML či
anketa.

1. Pamatuji si dobu, kdy mi různí fandové psali, abych zakročil proti HTML
mailům s tím, že jestli jejich množství bude vzrůstat, tak se z Fandy
odhlásí....

2. Z toho asi vidíte, že ona pravidla si stanovujeme sami, jako jakýsi
komunikační protokol, který nám pomáhá udržet konferenci v chodu. Osobně se
vůbec nebráním zmírnění HTML fóbie. (Pane Zadražil, napomenul jsem vás někdy
VEŘEJNĚ, že používáte HTML. Dával jsem si dost pozor, abych konkrétně na
tuto věc neupozorňoval veřejně. Bylo to jen v případech, kdy dotyčný zjevně
nereagoval.)

3. Já pravidla nevynucuji pro svou zábavu - velmi mě tyto diskuse zdržují a
unavují. Proto se jejich úpravě nebráním, aby nám opět dobře sloužila.

4. Máte-li chuť, pošlete mi na mou soukromou adresu svůj názor na HTML
zprávy ať se mohu rozhodnout nějak zodpovědněji než jen nařízením od
zeleného stolu. Jakékoli další návrhy ohledně pravidel jsou vítány.

5. Pevně doufám, že Michal Jungmann nemyslel svoji poznámku o poklesu jeho
akcií umě vážně.:-)) Jeho odbornosti si velmi vážím, a tak doufám, že si
nemyslí, že nějaký věcný spor by měl ovlivňovat můj lidský vztah ke
komukoli. (A vlastně ani nejde o spor. Já jsem v této věci zastupoval mnohem
víc rozhořčené Fandy než sám sebe.)

6. Chystám se si také znovu velmi podrobně pravidla přečíst, zda neobsahují
nějaké archaismy či věci které nám již neslouží. Je to však časově dost
náročná akce, a tak prosím buďte trpěliví.

7. Naléhavě Vás prosím, až zas někdo budete mít chuť reagovat na nějaký
příspěvek, jako pan Václav Josef Toul ve své reakci na příspěvek "Anketa",
postěžujte si mně osobně. Nepište to do konference. Já se s Vámi osobně
poradím, a v případě nutnosti zakročím. Zprávy, jako tuto opravdu považuji
za nevhodné vzhledem k jejich unáhlenosti.

8. O vyloučení pana Hlavinky nikdo neuvažoval. Jen nepochybuji, že by se
zcela jistě našli rýpalové, kteří by řekli, že jsem v případě starých
známých postupoval měkčejí než v případě nováčků. A tak jsem dělal jen to,
co jako moderátor dělat musím. Staral se o to, aby i nadále konference měla
vynikající věcnou úroveň a nestala se z ní pustá tlachárna zaneřáděná
reklamami. Pochopitelně, že jsem udělal všechno, abych se s panem Hlavinkou
domluvil, což nebyl problém.

Přeji hezký velikonoční víkend a našim faninkám pěkný láskyplný výprask

Ondřej
Moderátor a technický správce konference
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.