Odpovidani na maily a citace puvodni zpravy

Plachy Stanislav plachy na braillnet.cz
Středa Duben 7 21:38:18 CEST 2004

Dobrý den,

ponechávejte prosím ve zprávách text na který odpovídáte. Pak se
stane, když někomu některý mail nedojde, že dotyčný neví, nač vlastně
odpovídáte. Celý smysl mailu je pak pryč.
Netvrdím, že ve zprávě musí být vše co obsahoval předchozí mail, ale
je slušné nechat v ní aspoň to nač odpovídám a taky jméno a adresu
autora původního mailu. Odmazat celý původní mail aspoň pro mne není
zrovna to nejlepší řešení. To už je lepší ponechat v něm celou
předchozí komunikaci. Osobně považuji odpověď na mou zprávu bez její
citace za velmi nezdvořilou a s lidmi kteří to takto dělají moc
nekomunikuji - při velkém množství zpráv které dostávám většinou už
nevím na co mi to vlastně odpovídají. Text původní zprávy je tedy víc
než důležitý.

Standa