Ještě jednou k účtům

Milan Zidek konference na milanz.org
Úterý Duben 6 12:44:41 CEST 2004

Zdravím Marku,
> Jaká má Power Users omezení?
> Zjistil jsem, že může měnit datum atd.
Oni toho mohou podstatně víc - je to taková trošku omezená skupina
Administrator. Tohle jsem našel v nápovědě Windows

<nápověda windóze>
Členové skupiny Power Users mohou vytvářet uživatelské účty, ale upravit
a odstranit mohou pouze účty, které vytvořili. Mohou vytvářet místní
skupiny a odebírat uživatele z jimi vytvořených místních skupin a ze
skupin Power Users, Users a Guests.

Nemohou upravovat skupiny Administrators nebo Backup Operators, přebírat
vlastnictví souborů, zálohovat nebo obnovovat adresáře, zavádět či
uvolňovat ovladače zařízení nebo spravovat protokoly zabezpečení a
auditování.

*********

Členové skupiny Users mohou provádět většinu běžných úkolů, například
spouštět aplikace, používat místní a síťové tiskárny a vypínat a zamykat
pracovní stanice. Mohou vytvářet místní skupiny, ale upravovat mohou
pouze místní skupiny, které vytvořili. Členové skupiny Users nemohou
sdílet adresáře nebo vytvářet místní tiskárny.
</nápověda windóze>

	Milanz