Re: Anketa - informační gramotnost

hlavinka hlavinka na brailcom.cz
Neděle Duben 4 23:34:43 CEST 2004

JOSEF HLAVINKA!!!
Já se ještě jednou, ale naposled omlouvám za ty maily, které mi šly ne do
pavlače a td,. ale do fandy a vůbec jinam.
Odinstaloval jsem pár programů, mezi nimi i Spamihilator a prověřil
připojení. Ze dvou účtů jsem ponechal jenom jeden a teď se to zdá v
pořádku.
Sranda byla v tom, že mi přes Quick původně nechodilo žádné odesílání
mailů. PC mi původně hlásil, že server maily odmítnul. Když ale docházelo k
těm omylům, server Quick naopak nic neodmítal, všechno rozeslal, ale
bohužel blbě.
Tož tak.

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz
Telefon + Memobox 585 22 36 78
Mobil 608 262594 nebo 608 038239

----- Original Message -----
From: "Peter Nedorost" <peter.nedorost na seznam.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, April 03, 2004 9:51 PM
Subject: Re: Anketa - informační gramotnost

Ahojte,
preboha, čo sa už stáva z tejto konferencie? Doteraz som vydržal byť ticho,
ale niektorí sa očividne cítia dobre v úlohe akýchsi policajtov. Vašek,
keďže sa jedná o počítače a handicapovaných, je zrejme jasné, prečo tu toto
je. A vety otom že nechceš do nikoho rípať si môžeš dať vieš kam. To už
nemáš vážne čo robiť že ustavične kritizuješ príspevky, čo sa Ti čoilen
trocha nevidia?
PS: úplne ma dojalo, keď sa pred časom uvažovalo za náhodnú chybu o
vylúčení
dlhoročného člena Jozefa Hlavinku. Ak by sa to naozaj zrealizovalo, asi by
som sa odhlásil len tak z protestu. Isteže hľadanie masérov cez takúto
konferenciu nieje celkom ok, ale čo sa už stáva z tohoto tu vďaka niektorým
ľuďom ma fakt dojíma. To aby sme zachvíľu aj mali strach niečo napísať len
preto, či sa niekto nebude rozčuľovať, hneď sa obracať na moderátora či to
sem patrí alebo nie a vôbec by sa s takýmito mailami malo prestať a mal by
ich písať len moderátor. No radšej končím a budem s nostalgiou spomínať na
časy, keď sa tu niekedy objavil aj vtip a nevadilo to vôbec nikomu.