Re: Ještě jednou k účtům

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Úterý Duben 6 00:15:39 CEST 2004

Dobrý den Milane!
Jaká má Power Users omezení?
Zjistil jsem, že může měnit datum atd.
Zdraví
   Marek Durila
PS: Který účet je pro internet relativně nejbezpečnější?

----- Original Message -----
From: "Milan Zidek" <konference na milanz.org>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, April 05, 2004 6:34 PM
Subject: Re: Ještě jednou k účtům

Ahoj Marku,

> No, tak jsem se vrátil k Administrátorskému účtu, protože mi nejde pár
> her a ICQ.  Asi ten User není tak dobrý, jak potřebuji, resp. nevim, jak
> se nastavuje.
A co takhle použít ne předem připravený účet User, ale přidat se do skupiny
Power Users.

Běžný uživatel Win XP použije tento způsob, který přiřadí uživateli
skutečně jen ty nejzákladnější oprávnění - jak jsi ale zjistil, pro
uživatele jako jsi ty to není :-)

Nabídka Start - Ovládací panely - Uživatelé a hesla (nebo tak nějak).

Druhý způsob umožňuje přiřadit uživatele do skupiny Power Users, který má
podstatně víc oprávnění

1. pravým tlačítkem myši na Tento počítač - Spravovat - Místní uživatelé a
skupiny - vybrat Skupiny - Tabelátorem přeskočit do okna skupin - vybrat
Power Users . Alt+P (přidat) - zadat název uživatele (např. já mám název
účtu milanz). Je tam ještě tlačítko Zkontrolovat (neni třeba - stačí jen
OK).

A vyzkoušet.

Milanz

--