Ako odstranit virus

Milan Antal m.antal na euroweb.sk
Pondělí Duben 5 19:37:01 CEST 2004

Prajem pekný deň.

Michal Jungmann 1. apríla 2004 napísal:
> zkuste možná nejprve přejít do dané složky, z menu Soubor zvolit Složka,
Zkomprimovat a pak kontrolu příslušného .DBX souboru zopakovat. Snadno  se
totiž může stát, že stopy virů, které v něm antivirus našel, patří k
pozůstatkům již dávno smazaných mailů, které pouze MSOE neuklidil...

V menu súbor/priečinok som našiel iba tieto možnosti:
Nový...
Premiestniť...
Premenovať...
Odstrániť
Zhutniť
Zhutniť všetky priečinky

Pod slovom "zhutniť" si v slovenčine predstavujem všetko iné len nie
skomprimovať. Ak to je pánom Jungmannom myslená možnosť, tak sa
prekladateľ OE riadne sekol. Prosím Vás, napíšte mi, či je to táto
možnosť... Podľa počtu tlačidiel by sa to dalo zistiť.

Vopred ďakujem za radu.

Milan Antal