opravuje este niekto Eureky?

Konečný Josef Konecny na polymer.cz
Pondělí Duben 5 09:11:27 CEST 2004

Ahoj fandové,

jen bych trochu poopravil. Firma Tech-Rentals se nyní jmenuje TR Instruments
a k Eurekám se už bohužel moc nehlásí. Proto bych pro Brno spíš doporučil
pana Mazla (pamětníci jej znají), kterého můžete zastihnout na tel. čísle:
776 250 237.
Výměna baterie není nijak složitá, je však nutno dávat pozor při odnímání
horního krytu Eureky, protože je spojen s tištěným spojem na základní desce
tvrdým neohebným kabelem. Také při opětné kompletaci je potřeba trošku citu,
aby nedošlo k vylomení plastových sloupků, do kterých jsou uchyceny
spojovací šroubky. Akumulátor se dá sehnat v běžných obchodech tak, jak o
tom psal Láďa Muroň.

Přeji vám všem pěkný den.

Pepa
*	Josef Konečný