Re: Anketa - informační gramotnost

Milan Habrnal m.habrnal na tiscali.cz
Pondělí Duben 5 00:35:15 CEST 2004

> Dobrý den zítra Vám rád odpovím, ale co mají co dělat podobné ankety ve
Fandovi?
> Ptám se jen na reálné vysvětlení, nechci nezdvořile rejpat do pisatelů.

Ale nezdvořile rejpeš! V poslední době se Fanda stal vůbec konferencí
rejpalů. Jen si spočítejte kolik dopisů bylo kolem dopisu v HTML z
ostravského tyflocentra a kolikzabraly času a zbytečně. Vždyť nevidonmý
běžně nepozná, že dopis napsal nebo přečetl v HTML pokud se na to speciálně
nepodívá. A teď se zase rozvíří přiblblá debata jestli do Fandy patří
dotazník o uživatelech počítačů nebo ne. Kde by tak asi patřil?

Prosím vás všechny velice!!!
Nereagujte nikdo na tento nebo jiný dopis o oné anketě, kdo chcete tak na ní
odpovězte ale neotravujte přiblblýma debatama jestli to tu patří nebo ne.!!!
Na to je tu moderátor a nikdo jiný! Já být moderrátorem, tak v zájmu
nenafukování konference zbytečnostmi bych napomínal za tyto neplodné
diskuze.
  Ještě jednou prosím - nerreagujte!!!

Milan Habrnal.