Re: Spamihilator a importování předmětů zpráv?

Pátek Duben 30 11:53:28 CEST 2004

Ahoj Pepo,

Spamihilator  nepoužívám a neznám, ale zodpovím Tvé otázky pro program K9:

> 1) spamy maže nebo je třídí do složky?

K9 maily nemaže, pouze u mailů, které pokladá za SPAM, přidá zadaný text do
pole předmět a je na Tobě, co s nimi v poštovním programu uděláš. Já je
třeba pravidlem házím do zvláštní složky a mažu čas od času ručně.

> 2) Pokud maže, nemůže omylem vymazat i jiný email?

K9 u každého mailu uvádí v procentech pravděpodobnost, že jde o SPAM, takže
já si je třeba čas od času nechám podle této hodnoty seřadit a na první dva
s nejnižším procentem se podívám, ale je to asi z mé strany zbytečná
opatrnost, chybovost je fakt minimální -- u mne za poslední dva týdny K9
spletl dva maily ze 1600 (0,12%), celkem za tři měsíce 8 mailů z více než
osmi tisíc (0,1%), přičemž SPAMů v poště mám více než 70%.

> 3) Je složité program správně nastavit?

U K9 je a není -- asi nic pro začátečníka, ale zkušený uživatel, alespoň
minimálně znalý angličtiny, by si s tím měl poradit.

Hezký víkend.

Michal