Re: Spamihilator a importování předmětů zpráv?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Středa Duben 28 20:28:59 CEST 2004

Ahoj,
Michalovi Jungmannovi musím dát naprosto za pravdu, program k9 mi tu běží už
asi dva měsíce a je vážně dobrý, řekl bych, že je asi lepší, než mnou dříve
avizovaný SpamiHilator, inu, k9 jsem tehdy neznal..
A co se týče ovládání, tak to alespoň s Jawsem docela ujde.
Martin.
PS: Případným zájemcům mohu zaslat, instalátor má asi 113 kb.
Když tak pište na adresu
jazzeman na seznam.cz

----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, April 28, 2004 9:50 AM
Subject: Re: Spamihilator a importování předmětů zpráv?

> Snaha blokovat SPAM podle odchozích adres je IMHO stejně nesmyslná jako
přelévat moře pomocí škeble -- u klasických SPAMů přijdou z jedné adresy
maximálně dvě tři zprávy. Teď jsem se schválně podíval na stovku SPAMů,
která mi dorazila dnes ráno -- 99 různých adres...

> Pokud máte problém se SPAMem a pracujete pod Windows, pak vřele doporučuji
program K9 (http://keir.net/k9.html). Jestliže si netroufáte na jeho
instalaci/nastavení a nemáte nikoho šikovného po ruce, zkuste zvážit zřízení
schránky na BraillNetu, kde nyní bezvadně funguje SpamAssassin, takže pro
eliminaci SPAMu stačí jedno jednoduchoučké pravidlo v MSOE...