Minimalizce do systray

Ondrej Franek franek na tereza.fjfi.cvut.cz
Úterý Duben 27 10:37:48 CEST 2004

Milé faninky a fandové,

tak jak postupně pronikám do tajů programu Outlook 2000, tak se mi čim dál
tím víc líbí. Rád bych používal rozličné jeho diářové a kalendářové funkce.
Ty se však nejlépe používají tak,že necháme program spuštěný po celou
pracovní dobu. V tom případě mě však velmi otravuje, že i když program
nepotřebuji, neustále mi leze pod ruce při každém Alt+Tab, kteroužto funkci
používám hodně. Neznáte někdo nějakou fintu nebo nemáte nějakou utilitku,
která by dokázala donutit aplikaci, aby se minimalizovala do systraye a ne
na levou část lišty? Tak jako už to dnes umí třeba i Zoomtext nebo dokonce i
Total Commander, což mi přijde, právě u Total Commanderu velmi chytré.

Díky za radu

Ondřej