Problem s pristupem do druheho pocitace

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Sobota Duben 24 10:29:58 CEST 2004

Ahoj fandové. Zkoušel jsem se propojit ve škole s notebookem Marka Střelce a
částečně se to povedlo. On se do mého notebooku dostane dobře, ale já se
nemůžu do jeho notebooku dostat, i když má nasdílený třeba pevný disk. Když
dám enter na položce jeho počítače v místa v síti, tak se objeví dialog
připojení a chce to uživatelské jméno a heslo. Marek mi řekl uživatelské
jméno a heslo, kterým se přihlašuje do Windows, ale nejde to. Marek zkoušel
odsdílet a znovu nasdílet složku, ale nejde to. On má Windows XP
Professional, takže tam je trochu jiné nastavení sdílení. Nastavil taky bez
omezení, ale pořád to nefunguje. Poraďte mi, co si mám já nebo Marek
nastavit, abych se do jeho notebooku dostal. Zdraví Michal.