Pri zneaktivneni Total Commanderu zaleze ikona ne na listu ale na SysTray - jak z toho

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Pátek Duben 23 14:11:30 CEST 2004

Ahoj Miloši!
WinEyes i JAWS čtou, abys po alt., tab. dal enter, ale když se přepínáš
alt.tab, tak to přece není sys-tray? Alespoň takhle mě to učili!
Co se týče nastavení Total-commandera, tak si myslim, že se vše ukládá na
lokální disk, nevim jak u starší verze, protože v Carolině na disku mám
WINCMD.
Co se týče toho zobrazování na liště, klidně jsi to tam nemohl nalézt,
protože myslim, když byla starší verze z kartamy a né seznamem, tak to bylo
někde jinde!
Zdraví
   Marek Durila
----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <milosmid na volny.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, April 23, 2004 12:05 PM
Subject: Re: Pri zneaktivneni Total Commanderu zaleze ikona ne na listu ale
na SysTray - jak z toho

Ahoj  Honzo, Marku i Mirku a všichni ostatní, díky už jsem to našel.
Pro ostatní, kdyby se ji něco podobného objevilo:
je to skutečně v Možnostech ale nikoli na kartě Funkce, ale Zobrazit.
Taky jse se mohl lůépe rozhlížet ...ale je to tak, když něco usilovně
hledáte, tak to nevidíte.
Marku, skutečně to bylo na té SysTray a alespoň ZOOMText mi správně
říkal, abych dal po Alt+TAB Enter. Nevím, jak ostatní screen readery.
Zajímavé je i to, že totoa další  nastavení se neukládá do síťového
nastavení (do mého homu na síť), protože na každém počítači v laborce
mám nastaven Total Commander asi trochu jinak. Bylo by zajímavé zjistit,
co se ukládá na síť a co do ini ve Windows na lokálním disku.
    Když už jsme u Total Commanderu, už se ke mě dostal Plugin, kerý
umožňuje, aby byl vidět v Total Commanderu Mobile Device, neboli
například Pocket PC. Ještě nemám odzkoušeno, ale zkusím asi přes víkend.
Kdo by měl zájem, zašlu ...
    Ví někdo, jak nastavit Total Commander, aby mu ZoomText 7.xx nebo
8.xx četl z výspisu názvy složek a souborů? Čte ZOOMtext v jiném
souborovém manageru? Díky.
    Všechny zdraví Miloš Šmíd