Problem s Wintalkerem pri psani nove zpravy s OE

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Úterý Duben 20 14:22:14 CEST 2004

Ahoj, Fandové,
obracím se zejména na uživatele Wintalkeru 3.2 .
Když jsem v nové zprávě Outlook Expressu a dám F10, abych napsal zprávu
ve WordPadu, objeví se mi na začátku dokumentu Wordpadu asi deset
českých znaků něco jako řščěčě. Když jsem je vymazal, tak to nechtělo už
vůbec psát. Můžete je tam nechat, ale pak se dostanou i na začátek
zprávy. Makro je v pořádku - staženo a znovu nainstalováno.
Tento problém tu byl řešen a vyřešen asi před dvěma třemi lety Petrem
Wodákem, kterého bych teď potřeboval, bohužel nám už neodpoví. Nemáte
jeho řešení někdo schované? Není to jediný případ, kdy jsem se s
problémem setkal. Možná to nějak souvisí s clipboardem čili schránkou ve
Windows, přes kterou se text přesouvá, ale nevím. Jde o Win98.
Díky za odpověď. Miloš