hladam fungujuci ils server

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Úterý Duben 20 04:39:25 CEST 2004

Ako Fanda.ils som ten nápad nemyslel, hoc to tiež nie je od veci - mať ils,
kde by sa online kecalo o počítačoch, dali by sa takto robiť napríklad
online prednášky rôznych odborníkov na rôzne počítačové témy, popr. nejaké
demonštračky atd... nápadov je spústa. Ja som mal na mysli zriadiť ils
server, kde by sa záujemci mohli stretávať a buď súkromne v dvojici, či v
malých skupinkách "pri zaškrtnutom tlačítku nerušiť", alebo verejne bez
zaškrtnutého tlačítka, kecali o čom by potrebovali. V podstate lacnejšia
alternatíva k telefonu. Ja len píšem preventívne, aby som z ils servera
nevyletel skôr než sa vytvoril kôli porušovaniu pravidiel...
Toť hádam vše a držím päsťe aby ils pre nás raz bol - L

-----Pôvodná správa-----
Od: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz]V
zastúpení jiří zadražil
Odoslané: 20. apríl 2004 2:23
Komu: Pro fanousky vypocetni techniky
Predmet: Re: hladam fungujuci ils server

To je server pro netmeeting, pokud někdo provozuje nějaký ten server, umožní
ostatním si prostřednictvím něj kecat pomocí microfonu. Pokud by ondra
vytvořil fanda.jls bylo by jasné, že je to pro fandu. Jak už někteří
naznačili spousta serverů se ruší a já bych uvítal, kdyby se nějaký zřídil
pro nevidomé. Pro ty co mají rychlejší připojení by to bylo odost lepší než
nějaké maily, ali i pro modemisty to není špatné. Mám to vyzkoušené zdomova.