Vahani Wordu

Ondřej Fránek franek na tereza.fjfi.cvut.cz
Pátek Duben 16 11:56:20 CEST 2004

Milí Fandové,

druhé nastavení doporučované panem Cejnarem, tj. zpomalit rychlost opakování
na polovinu, se mi v praxi ukázalo výrazně výhodnější. Pokud totiž tuto
funkci v Jawsu zakážete, bude to jednak pod rukou působit dost podivně, neb
budete šipku držet, a "ono nic", což se postupně naučíte obcházet rychlým
ťukáním do šipky....... No a jste tam, kde jste byli. Pokud totiž takhle na
šipku párkrát zaťukáte a pak ji pustíte, jaws si roluje vesele dál a nevydá
ani hlásku, dokud to nepřežvýká. Přiznám se, že já když jsem poprvé viděl
Jaws 4.51 na 2GHz počítač s 512 MB RAM a XP Professional, tak jsem nevěřil
svým očím a uším, jak se s tou klávesncí babrá. No doufám, že nám kolegové
od Freedomu časem předvedou něco výrazně lepšího. Uvědomuji si, že přechod z
9x na XP je jako přechod od pazourku k soustruhu, což s sebou, pochopitelně,
přináší jisté potíže růstu.

S přáním nezlomitelné víry a naděje

Ondřej