Program Diar

Pátek Duben 16 11:09:45 CEST 2004

Ahoj Michal,
no tá veľká noc sa dá vypočítať, lebo je tuším vždy po prvom splne mesiaca
po jarnej rovnodennosti. Nedávno som do Fandy posielal zdrojový text
programu, ktorý po zadaní roku vypočíta veľkonočnú nedeľu. Funguje od
založenia Gregoriánskeho kalendára a údaje budú pravdivé zrejme do skončenia
sveta, alebo aspoň kým sa zasa pre nejakú príčinu nezmení kalendár. Bohužiaľ
ja na Pc programovať neviem, takže by si musel požiadať nejakého
programátora, aby z toho zdrojového textu urobil spustiteľný program.
Program má 19 riadkov, takže by to bola záležitosť pár minút. Na Eureke
funguje bez problémov.
s pozdravom Peťo
----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, April 15, 2004 7:29 PM
Subject: Program Diar

Ahoj fandové. Mám program Diář 2, který je i ke stažení na ftpéčku a chci se
zeptat na jednu věc. Nevíte někdo, jak diář zjišťuje Velikonoce na několik
roků do předu funkcí vyhledat Velikonoce? Dají se zjistit od roku 1900 do
roku 2009. Případně mi napište, jestli je to uložené v nějakém souboru.
Zdraví Michal.