Re: Mailový klient?

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Středa Duben 14 11:51:16 CEST 2004

Dobrý den!
Sice jsou maily pod sebou, ale jednou se mi stalo, že jsem měl 4 maily se
stejným předmětem, odeslanou ve stejnou hodinu a minutu od stejného člověka,
ale byli to 2 různé maily. jedině, kdyby OE umožňoval rozpoznávat maily
podle vteřin, nicméně o ničem takovém nevim.
Zdraví
   Marek Durila

----- Original Message -----
From: "Měchura Milan" <miechuram na euroweb.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, April 09, 2004 11:05 PM
Subject: Re: Mailový klient?

Ahoj Marku,

mailového klienta neznám, ale přijaté maily ve složce lze setřídit podle
data a času přijetí tak, že dva stejné maily budou vždy pod sebou.
Ve slovenském OE je to menu "Zobraziť - zobraziť podľa - prijaté". Při tomto
nastavení se mně při podobném maléru stejné maily seřadily pod sebou.
Problém s dvojím stahováním to neřeší, ale následné třídění ano.

Milan Měchura