finereader a tabulky

Marie Novakova novakovam na tereza.fjfi.cvut.cz
Úterý Duben 13 21:10:16 CEST 2004

Dobrý den nebo večer?

Mám finereader 6 a knížku, kde se střídá běžný text s tabulkami, ve kterých
je taky text. Můžete mi poradit, jak co ponastavovat, aby byl obsah té knihy
čitelný? Resp. když si na kartě "rozpoznávání" zaškrtnu příslušná políčka,
týkající se tabulek, ovlivní to nějak scanování stránek s běžným textem?
Mohla bych samozřejmě experimentovat, ale to trvá přecejen dost dlouho.
    KDYŽ UŽ SE ZABÝVÁM TÍM fINEREADEREM, MŮŽETE MI NĚKDO ŘÍCT PODSTATNÉ
ROZDÍLY MEZI MOJÍ VERZÍ fINEREADERU A VYŠŠÍ VERZÍ? mÁ CENU JI SHÁNĚT?

Díky moc a omlouvám se za ten zapnutý capslock, všimla jsem si to až teď.

            M Nováková