interpunkcia hlasovych vystupov

Úterý Duben 13 13:20:04 CEST 2004

> Hlasový výstup Hlas ... zasa bol vyrábaný špeciálne pre
> potreby Jawsu

Ne-e. HLAS je standardní SAPI 4 kompatibilní hlasový výstup a obsahuje pouze jednu jedinou funkci navíc, ušitou na míru JAWSu 3.x a 4.x  (konkrétně jde o odezvu klávesnice, kdy psané znaky vyslovuje krátce, ale znaky čtené na šipky hláskuje).

> už dlhšiu dobu ma trápi problém pri čítaní textu syntetizérom WinTalker
> voice - ustavičné čítanie pomlčiek, dvojbodiek..., hoc mám interpunkciu u
> Jawsu nastavenú na žiadna.

A máte správně uveden WinTalker Voice v souboru SYMBOLS.INI?

S pozdravem

Michal Jungmann