Zjistovani predpovedi pocasi

Bayer Petr bayer na setos.cz
Úterý Duben 13 09:48:06 CEST 2004

Zdravím Vás fandové.

Omlouvám se, že reaguju tak pozdě.
Chtěl bych říct pár věcí k předpovědi počasí.

Znám pár stránek, kde je možné se podívat na dlouhodobou předpověď počasí,
ale nikdy se jim to nepovedlo. Je to vždy jen 50% přesnost a na tu bych
nikdy nevsadil. Dá se ale s úspěchem o tom hovořit, jen si člověk musí najít
dvě strany a každé řekne opak - bude pršet/svítit sluníčko a určitě na 50%
to někde výjde. Je to určitá politika, za kterou nikdy nikdo nedostane
vyhazov z práce.
meteopress je také moje oblíbená stránka a ještě k tomu mám radarové snímky
na http://www.chmi.cz/meteo/rad/index.html a
http://www.wetteronline.de/radar/eurodwddf.htm

Např.
Na měsíc.
http://pocasi.esnet.cz/
ale v poslední době stránky blbnou.

Sedm dnů dopředu:
http://pocasi.centrum.cz/
http://www.ceskenoviny.cz/pocasi/

pět dnů dopředu
http://www.zpravodaj.cz/pocasi/pocasi.asp
Nejpřesnější je stejně předpověď na ČT1.

http://www.meteo.fr/meteonet/temps/monde/prev/euro.html

Slunce v duši, nebo vždy jasno Vám přeje.
Petr Bayer