windoweyes a word

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Pondělí Duben 12 18:32:03 CEST 2004

Ahoj Pavle!
Zkus si zkontrolovat, jak máš nastaven pozn. blok, jestli máš nastaveno zalamování okna a ve Wordu, jestli máš nastaveno v zobrazení a panelech nástrojů standartní a formát v jedné řadě.
Příště prosim urči, jakou verzi WinEyes nebo Wordu případně windows.
Kdyžtak napiš soukromě
marekdurila na seznam.cz
Budeme řešit.
Zdraví a dodatečně příjemné velikonoce přeje
   Marek Durila
  ----- Original Message -----
  From: Pavel Ondra
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Sunday, April 11, 2004 3:34 PM
  Subject: windoweyes a word

  Dobrý den, mám problém se čtením dokumentů ve wordu, některé dokumenty, které napíšu jako zápisky to čte dobře, ale když mi dá učitel písemku tak to někdy čte tak, že to přeskakuje slova a nedočítá do konce řádků, nebo to čte jenom prázdný řádek a abych si to mohl přečíst tak musím spustit jaws 4.51 demo. Také v poznámkovém bloku to všechny textové soubory čte tím způsobem že to nedočítá do konce řádků. Nevíte co a kde mám nastavit aby to fungovalo zprávně?

  Děkuji Pavel

  Pavel Ondra
  ICQ#: 287841727

        Current ICQ status: