Ještě jednou k účtům

Milan Zidek konference na milanz.org
Středa Duben 7 13:48:39 CEST 2004

Zdeněk Bajtl napsal(a):

> Myslím, že ve vlastnostech obrazovky je u spořiče možnost tuto volbu
> nastavovat. Asi půjde ozaškrtávátko Při obnovení chránit heslem .
Zkus to vyhledat v archivu - někdy nedavno to tu běželo.

U konkrétního adresáře - Alt+Enter - karta Zabezpečení. To alespoň co se
týká přístupu k dokumentům... Co se týká spouštění programů - když
nechci, aby uživatel Honza nespustil program "Nevhodny_program", omezím
mu přístup do příslušného adresáře. Pozor ale na skupinu PowerUser -
může pracovat s nastavením oprávnění ke složkám.

Tohle dělal nějaké twejkovací utilitka, když si vzpomenu, kouknu se na
to doma.

	Milanz

--

Milan Žídek