Re: Ještě jednou k účtům

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Úterý Duben 6 19:48:15 CEST 2004

Dobrý den!
Nevim, kde se nastavují různá omezení.
Ale mám ještě jeden dotaz. Nyní mi XP dělají, když chvilku s počítačem
nepracuji, že se oběví dialog na přehlášení uživatele, ale uživatel je
aktivní. Poslouchal jsem video a ke konci, kdy jsem jej chtěl vypnout, se
oběvil tento přehlašovací dialog.
Nikdy mi toto XP nedělali. Nevíte, čím toje?
Mám standartního Administratora, kterého mají XP a potom svého uživatele
jako Power Users, kde jsem zadal jen skupinu.
Navíc chci, aby se standartně přihlašoval Power Users a né Administrator,
protože, když jsem vypl používání úvodní obrazovky, tak se přihlašuje
automaticky Administrator.
Zdraví a děkuje
  Marek Durila

----- Original Message -----
From: "Milan Zidek" <konference na milanz.org>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, April 06, 2004 11:44 AM
Subject: Re: Ještě jednou k účtům

Zdravím Marku,
> Jaká má Power Users omezení?
> Zjistil jsem, že může měnit datum atd.
Oni toho mohou podstatně víc - je to taková trošku omezená skupina
Administrator. Tohle jsem našel v nápovědě Windows

<nápověda windóze>
Členové skupiny Power Users mohou vytvářet uživatelské účty, ale upravit
a odstranit mohou pouze účty, které vytvořili. Mohou vytvářet místní
skupiny a odebírat uživatele z jimi vytvořených místních skupin a ze
skupin Power Users, Users a Guests.

Nemohou upravovat skupiny Administrators nebo Backup Operators, přebírat
vlastnictví souborů, zálohovat nebo obnovovat adresáře, zavádět či
uvolňovat ovladače zařízení nebo spravovat protokoly zabezpečení a
auditování.

*********

Členové skupiny Users mohou provádět většinu běžných úkolů, například
spouštět aplikace, používat místní a síťové tiskárny a vypínat a zamykat
pracovní stanice. Mohou vytvářet místní skupiny, ale upravovat mohou
pouze místní skupiny, které vytvořili. Členové skupiny Users nemohou
sdílet adresáře nebo vytvářet místní tiskárny.
</nápověda windóze>

Milanz