Je toto ochrana proti virům?

Miroslav Zidek mizi na cbox.cz
Pondělí Duben 5 10:21:44 CEST 2004

V Ne 04 dub 2004, Marek Durila napsal:

> Do nedávna jsem ve win XP používal vždy účet s plným přístupem a chodil s
> ním na intdernet. Nyní jsem zkusil i účet USer, který je tak dobře omezen,
> že Vám nedovolí ani naformátovat disketu. Sice si aktualizoval antivir, ale
> nejde s ničím manipulovat.
> Můj dotaz tedy zní:
> 1. Je možné, že by se žádný vir nemohl do mého počítače dostat nebo, že by
> jich bylo méně?

Vir se do pocitace dostane :) Ovsem pokud mas prava bezneho uzivatele,
tak nema sanci se dostat do systemove casti Windows, smazat co se da
(Administrator ma neomezeny pristup) zkratka kdyz bude naprogramovany
aby ti zformatovat disk tak ho zformatuje)

Osobne lezu na Internet s WinXP ale jako administaror bych se neodvazil.

Mirek Žídek
--
 Miroslav Zidek
 http://www.mzidek.net/