Vir?

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Neděle Duben 4 16:45:26 CEST 2004

    Nemá někdo zkušenost a placeným antispamešm na Volnem.cz. Jak je to
účinné, můžete si tam Vy sami dávat adresy, od kterých si nepřejete
vůbec stahovat dopisy do lokálního počítače a rovnou je mazat? Díky

Ahoj Miloši!
Bojim se, že by Ti to moc nepomohlo, protože předem se nedá určit, jestli je
to vir nebo ne.
Možná by Tě mrzelo, kdyby Ti to smazalo osobní zprávu v domnění, že to je
vir.
Zdraví
  Marek Durila

----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <milosmid na volny.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, March 22, 2004 3:55 PM
Subject: Re: Vir?

hoj, Fandové,
bohužel je dnes mnoho e-mailů, které se tváří, že jsou od někoho, komu
normálně píšete nebo někdy jste napsali nebo on Vám. Základ nezobrazovat
náhled, když to má podezřelý text, eventuelně přílohu, například s
dvojnásobnou přílohou, na konci bývá přípona pif, neotevírat, mazat
Shift+Delete.
Nemá někdo zkušenost a placeným antispamešm na Volnem.cz. Jak je to
účinné, můžete si tam Vy sami dávat adresy, od kterých si nepřejete
vůbec stahovat dopisy do lokálního počítače a rovnou je mazat? Díky za
informaci. Miloš Šmíd