problém z winxp

marek střelec marek.strelec na worldonline.cz
Neděle Duben 4 11:23:15 CEST 2004

Nazdar fandové a faninky. Chtěl bych se zeptat na toto. Mám win xp
proffesional a včera jsem si založil 2 účty, jeden je administrator a druhý
je host. Když jsem zapnul počítač takn se po nějaké době objeviolo pole pro
zadání uživatelského jména a hesla, tak jsem tam zadal např. administrator a
pak mi v pohodě najel windows, ale winmonitor nechtěl nějak mluvit. Zkoušel
jsem zadat ten druhý účet což je host, ale winmonitor nechtěl mluvit. Nevíte
co s tím? Win xp professional mám na notebooku.
Marek Střelec emailová adresa marek.strelec na worldonline.cz