Fw: Anketa - informační gramotnost

Jiří Hloch jiri.hloch na tiscali.cz
Sobota Duben 3 19:31:18 CEST 2004

Vážení fandové
kamarád mne poprosil, abych přeposlal následující e-mail.
J.Hloch

Dobrý den,

ráda bych Vás poprosila o pomoc při zpracování ankety zkoumající informační
a počítačovou gramotnost. Jmenuji se Jana Toufarová, jsem studentkou VŠ v
Brně a v rámci své bakalářské práce zkoumám informační gramotnost populace.

Anketa je součástí této práce a klade si za cíl zmapovat počítačovou
gramotnost obecně, porovnat ji s počítačovou gramotností části populace -
mládeže, handicapovaných osob a národnostních menšin. Průzkum probíhá v
rámci celé ČR, ale v další fázi se pak detailní zpracování bude týkat
především regionu Severní Morava.

Všechny údaje jsou samozřejmě zpracovávány ANONYMNĚ.

Tato anketa probíhá v elektronické formě na adrese:
http://jana.ocenasek.com/anketa/

Proto Vás prosím, zda byste byli tak laskavi a věnovali chvíli času na
vyplnění této ankety. Pokud také znáte někoho, kdo by mohl do statistik
přispět, především pak z cílové skupiny mládež, handicapovaní (ale i
ostatní), budu ráda, pokud byste jim mohli uvedený odkaz poslat a požádat je
o vyplnění.

Věřím, že tato anketa přispěje ke zmapování současného stavu a do budoucna
přispěje ke zvýšení informační gramotnosti (například dostupností
informačních technologií handicapovaným, národnostním menšinám - v
knihovnách apod.)

V případě, že víte o nějaké konferenci nebo webové stránce, kde by tento
odkaz neměl chybět, napište mi nebo tam adresu ankety prosím sami zašlete.

Děkuji Vám.

Jana Toufarová