Vice uctu v oe

GARAI Csaba csabag na brailcom.cz
Pátek Duben 2 13:14:37 CEST 2004

Zdravim, u USB zarizeni pripojovanych na notebooky se muze objevit problem,
ze USB port notebooku nedostactocne napaji dane zarizeni. Proto se USB hub s
externim napajenim jevi jako spravne reseni.
U stolnich pocitacu by ale tento problem nastavat nemel.
 spozdravem Cs.
----- Original Message -----
From: "Jaroslav Pokorný" <pokorny.jarda na karneval.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, April 02, 2004 9:22 AM
Subject: Re: Vice uctu v oe

Zdravím,
k modemu jste dostal dokumentaci a CD s instalací USB. Je to v krabici kde
jste měl modem. Po spuštění CD se objeví kompletní instalační program, který
Vás vede až do konce. Bohužel je dělán graficky tak nevím zda bude
dostatečně mluvit. Já jsem osobně s USB připojením neuspěl a to jsem ho
zkoušel rozchodit na dvou různých notebookách. Po dotazu na podpoře
Karnevalu mi řekli že se to stává často. Proto jsem si pořídil malý pěti
portový HUB za cca 900,- Kč a mám po starostech.

Jarda Pokorný