dodatek k problemu s Nerem

Chica de la Esperanza chicadelaesperanza na quick.cz
Úterý Prosinec 30 18:34:01 CET 2003

Dobrý den, pane Pokorný, omlouvám se, ale když v Nero expressu najedu tabem
na Nero a dám enter, nezmění se nic. A Nero burning rom? Jo, tak já mám
takovej pocit, že ho tam vůbec ani nemám. Achjo. Díky i tak za radu. S
pozdravem Chica
----- Original Message -----
From: Pokorný Jaroslav <pokorny.jarda na tesmail.cz>
To: Pro fanousky vypocetni techniky <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, December 29, 2003 11:21 PM
Subject: Re: dodatek k problemu s Nerem

Pokud máte Nero expres tak pravděpodobně máte i Nero burnig rom.
Když najede úvodní obrazovka Nero expresu, tak pomocí TAB se dostanete na
tlačítko Nero (třetí stisk) a po jeho stisknutí se přepnete do Nero burning
rom.
Zpět do Nero expres do jde také přes Nápověda a Použít Nero expres.
Bohužel v Nero expres nejsou horké klávesy.

Jarda Pokorný