dodatek k problemu s Nerem

David Louda info na mujnet.com
Úterý Prosinec 30 14:39:02 CET 2003

Nevím jak funguje Váš screan reader ale např. v Jawsu by to šlo asi přes
Jaws kursor. Nejde to totiž vůbec ovládat klávesnicí.
Nero burning rom tam vůbec mít nemusíte. Já ho tam také neměl (mám
vypalovačku Asus). Asi by bylo nejlepší si ho stáhnout nebo sehnat na
nějakém cd.
D.L.

P.S:Vše nejlepší do nového roku 2004

----- Original Message -----
From: "Chica de la Esperanza" <chicadelaesperanza na quick.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, December 29, 2003 10:01 PM
Subject: Re: dodatek k problemu s Nerem

Dobrý den, asi máte pravdu. A nevíte, jak s touto očesanou verzí mám
pohnout, když mi tam skoro nic nejde? Jo, co jsem ještě zjistila, že mi
akorád ještě někde jde spustit tlačítko Vysunout, po kterém se, věřte nebo
ne, vypalovačka opravdu vysune, ale zase se to musí někde hledat přes oko. S
pozdravem Chica