Dalsi,uzivatelsky profil ve win xp.

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Pátek Prosinec 26 14:36:54 CET 2003

Ahoj Tondo!
No, nedoporučuji Administratora na běžnou práci, mně několikrát kvůli tomu
spadla okna.
Jednak jej můžeš vidět v nouzovém režimu, případně zde máš návod jak jej
zpřístupnit v normálním spuštění, pozor, bez záruky.
Chcete, aby se administrátorský účel objevil na přihlašovací stránce Windows
XP?
Nemáte-li na svém počítači nainstalovány PowerToys pro Windows XP, nezbyde
vám bohu
el nic jiného, než si poradit s pomocí ruční úpravy v registrech. Přesuňte
se do
větve
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\Winlogon\SpecialAccounts\UserList
a zde vytovřte novou položku typu
DWORD
 s názvem stejným, jako je ten, který chcete, aby se na úvodní obrazovce
objevil.
Poté tomuto klíči přiřaďte hodnotu
1 a počítač restartujte. Změny by se poté měli projevit.
Zdraví
    Marek Durila
PS: Pokuď používáš Administratora, který se aktivuje přeskočením
uživatelského jména, případně problémem s nějakým hardwarem a vytvoříš účet
jako další Administrátor, tamten Ti zmizí. Jen když vytváříš účty, můžeš si
v XP provedení vybrat jestli s omezením nebo né, rozšířenější volby máš,
když odškrtneš rychlé přehlašování nebo tak nějak.