prehravani dvd

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 25 20:52:29 CET 2003

Nazdar fandové.
Mám menší problém s dvd disky. Koupil jsem si dvd vypalovačku a vypálil jsem
si na ní jedno dvd. Potom jsem si ho chtěl pustit. Dvd naběhlo v pořádku,
přehrála se mi úvodní obrazovka a když měl začít film, tak mi windows media
player vyhodil hlášku, že musí být neprodleně ukončen a jestli chci zaslat
microsoftu zprávu o chybách. Dal jsem tedy, že ne. Ztáhnul jsem si všechny
dostupné aktualizace k mým win xp a ani potom to nepomohlo. Tak jsem si
ztáhnul freedvd, což je nějaký přehrávač. a v něm se to opakovalo. Úvodní
obrazovka se přehrála a v momentě kdy měl začít film mi to vyhodilo zprávu o
chybě a program freedvd musel být ukončen. Přitom na notebooku v dvdromce mi
to normálně funguje. V čem je tedy problém? Napadlo mě, že třeba ta
vypalovačka má problémi číst svoje vlastní vypálená dvdčka, ale to se mi zdá
jako nesmysl. Co mám dělat, abych i na stolním pc mohl pouštět dvd? Předem
díky s pozdravem Radek Žalud.