Nesly spustit ani exe soubory

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Středa Prosinec 24 23:08:21 CET 2003

Ahoj Fandové,
te(sne( pr(ed vánoci jsem byl u jednoho kamaráda. Jeho syn má šuplík s
harddiskem (tátovi údajne( všechno šlape), chte(l pomoci s nainstalování
skeneru (Canon Scan 650U) a nastavením internetu. S tím druhým problémem
jsme dost bojovali: externí modem tuším Microton, pr(ipojovali jsme se k
volnému. Nepomohlo ani dopsání primarních a sekundárních c(ísel DNS,
proste( na nás kašlal. Nakonec jsme se pr(ipojili na Seznam - tedy
obc(as. Zdržím se komentár(e k te(m modemu*m, když nevím, zda za to
opravdu mohou. Není nad to mít interní. To snad varování pro ostatní.
Mám jednoho kamaráda, ten by si nejrade(ji pr(ipojil na drátek externe(
i psa a nedá si to vysve(tlit.
Závažne(jší bylo, že na tom šuplíkovém disku se nám nepodar(ilo
spoušte(t driver s pr(íponou exe pro nainstalování toho skeneru. C(ím to
mu*že pod Win98 být, že se nedají spustit exe soubory. Skoro bych
vylouc(il vir. Dali jsme tam AVG 7 a to jsme zaktualizovali a nic se
nenašlo. C(ím to mu*že být? Ovladac( k tomuto skeneru samozr(ejme( Win98
nenašly. Napadá Vás ne(co, jak jim pomoci? Reinstalace byla nedávno
provedena. Není ne(co s diskem?
Díky Miloš Šmíd