DPH na software

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Středa Prosinec 24 23:07:48 CET 2003

Ahoj, Fandové,
jestli se to bude týkat i speciálního softwaru ještě nikdo netuší. Zákon
prý ještě nevyšel (info ze Spektry). Podle Pavla Ptáčníka (právníka na
SONS) by se 5% DPH u pomůcek měla zachovat, tak snad se to bude týkat i
speciálního softwaru. Tohle asi bude zajímat především ty, kdo si chtějí
za své nějaký speciální software upgradovat. Kdybych se něco dověděl
(zajímá mě to taky), tak dám vědět.
Krásný zbytek vánoc, hodně zdraví, štěstí, klidu, spokojenosti, uchování
práce či získání pracovní příležitosti, hodně úspěchů při práci na
počítači a žádné problémy s tím spojené Vám všem dodatečně přeje v
pozdní štědrovečerní době Miloš Šmíd