Programy na kontrolu disku a registru

Smaha r.smaha na braillnet.cz
Středa Prosinec 24 00:21:23 CET 2003

Zdravím,

> Ahoj fandové. Nevíte, jaké aplikace jsou pod Windows XP na kontrolu disků
> registru? Nenašel jsem v notebooku žádný scandisk ani scanreg.
* V XPčkách žádný program na kontrolu registrů není, ale můžete používat
různé čistící programy např. RegCleaner, JV16 Power Tols a další.
Já používám ten druhý, pracuje v pohodě, ale musíte na něj vidět, protože se
Screenreaderama mluví jen napolo.
A ještě se
> chci zeptat, jestli se pracuje nějak odlišně z příkazovým řádkem pod
Windows
> XP než u dřívějších verzí Windows.

* S příkazovým řádkem se pracuje stejně jako ve Win9x.
Doufám, že jsem trochu pomoch. Přeju pěkný den. S pozdravem Radek Šmaha.