RE: Jaws a odebrání počeštění

Ondrej Franek franek na tereza.fjfi.cvut.cz
Pondělí Prosinec 22 12:35:20 CET 2003

Milí Fandové,

nějak se nám to pořád nechce dařit. Mailů v HTML přibývá. A tak mi nezbývá,
než na Vás znovu apelovat

Skontrolujte si nastavení svých poštovních programů.

S pozdravem

Ondřej Fránek
Technický správce a moderátor konference

-----Original Message-----
From: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz]On
Behalf Of Václav Eliáš
Sent: Saturday, December 20, 2003 1:13 PM
To: Pro fanousky vypocetni techniky
Subject: Jaws a odebrání počeštění

Zdravím všechny,

    Ze stránek Galopu jsem si stáhl počeštění pro Jaws 4.51. Myslím, že se
to jmenovalo j451cs18.exe, či nějak podobně. Nevíte, jak zpět vrátit Jaws na
anglickou verzi, při spuštění? Nějak mi počeštění Jawsu nevyhovuje.
   Předem děkuji za všechny odpovědi.

Vašek
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.551 / Virová báze: 343 - datum vydání: 11.12.2003